Väldigt mycket nytta men något nöje vet jag inte direkt??!!

Idag sista rasten berättade hejjarklacksledarna att vi skulle sälja godis och kakor för hejjarklacken. Minium man måste sälja var 4 lådor. How simple??? Jag frågade tre lärare (Maria N. hade ingen frågat fast dom var minst 7 st som hade gymnastik med henne :O så där fick jag en ;)) och sen busschaffören. Sen frågade en om hon fick köpa och sen köpte mamma och pappa. Gav mig ut i ca 2 timmar och har nu sålt åt sammanlagt 21 personer som köpte sammanlagt 24 lådor. Jag har också cyklat typ 5-10 km (?). Sen kom jag hem, åt och har suttit här en stund. Ska snart ut och gå några kilometer också.

Annars har dagen varit bra. Vi hade Samhällsläraprov som gick bra och sen andra tråkiga timmar. Första slapp vi eftersom Socken hade tobaksinfo. Håller fast vid att aldrig börja röka. Det är bäst så. Sen får andra säga vad dom vill ;)

Nepp, nu ska jag sparka till mig själv för att ta mig upp ur sängen och komma ut på en promenad. Hoppas alla haft en bra dag ;) KRAM!!



Vann även ett presentkort hos Julia Swalander såg jag ;) Trevligt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0