Think Of Me

Nu sitter jag antagligen på mat. Mitt bland alla finsktalande personer. Och fattar noll.

Men så är det. Livet och landet gör att finskan hoppar upp hela tiden. Många säger dom ska flytta till Sverige men varför fly sitt hemland bara för språket?? Okej, kanske det finns något korn där men ändå.......

Ni kan väl be för att Mika fattar engelska och att vi fått en någolunda fungerande kommunikation för annars funkar det inte. Please, pray for me.

Sen önskar jag Jenny lycka till på KK (Kulturkarnevalen). Hoppas du får roligt!!!!



--------


Kommentarer
kattt

i think of u:DDDDD

2010-11-11 @ 12:45:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0