SHOWDANCE <333333

Jag VET att jag varit borta i flera dagar men jag har en orsak. I tisdags somnade jag från 5 till 7 och när mamma upptäckte mig blev hon sur och skyllde mitt i allt mitt sovande på datorn så pappa drog ur internet i två dar. But now i'm back ;) Orkar inte börja klaga på mina föräldrar heller.

Idag hade vi dans på gymnastiken ♥ Och igår hade vi Showdance ♥ Jippii vad kul!!! Vi dansade hiphop idag vilket var superkul eftersom Maria normalt inte håller på med sånt ;) Kul med lite nytt!!

Sen vann jag två tävlingar idag också. Eller ja. Jag hade bästa presentationen på engelska så jag fick en mapp av Bernice och sen deltog jag i en tävling om olika vegetabilier så jag vann en handelsväska från stormossen och en påse med nötter och russin.

Och imorgon har vi nationellt prov..... Vad ÄR det??!! Antar att jag får veta imorgon då :/

Haft en bra dag??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0