PRaktisk ArbetslivsOrientering

Första dagen på Seppälän Valokuvamo idag då :)

Det var jätteroligt. Fast jag inte gjorde så mycket. Först fick jag se på då dom "slog returer". Dom gick alltså igenom alla foton och sånt som kom tillbaka och gick igenom så att folk betalt. Det var ganska kul + man fick använda en såndär kodläsare. DEN VAR JÄTTESKOJIG ;))) Sen var det lunch (konstigt nog, jag hade ju knappt börjat :O) och sen satt jag mest och såg på. Av Sussi fick jag en massa utlåtanden om fotografer som skulle sorteras i mappar å då sorterade jag dem först enligt efternamn och sen förnamn i mappar. Någonstans mitt i att jag höll på med det var det kaffe och när jag var klar var klockan redan kvart före 3.

Jag gick till bussen men upptäckte ganska snart att jag skulle få vänta minst 20 minuter på den så jag ringde Katarina. Hon var sjuk idag :S KRYA PÅ DIG VÄNNEN!!! ♥ Vi talade om lite allt möjligt och sen kvart före kom bussen.... Höll på att skaka sönder på vägen hem p.g.a. nervositet över var jag skulle stiga av. Eller ja, men lite nervös var jag. Det var mest p.g.a. kylan jag skakade :S

Imorgon kanske jag får titta på då en av arbetarna ska jobba i Photoshop :)))) Kommer säkert bli jättekul!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0