My day

Konstaterande: Man orkar inte sitta på en skrivbordsstol i ca 5 ½ timme och bara jobba med bilder i Photoshop. Eller ja, det kanske man gör om man själv får bestämma vad man jobbar med för bilder men om man lagar en massa visitkort blir man trött i längden.

Dagen har alltså bestått av att laga visitkort. Och att redigera bort prickar/skräp i bilder i Photoshop. Sen har jag ätit två smörgåsar och en PYTTELITEN tårtbit under hela dagen. Skulle ha träffat min kusin och sett bio/haft filmkväll men hon blev sjuk :S Så fort jag kom hem tryckte jag i mig 3 tortillas för att jag var döhungrig ^^

Min telefonräkning kommer skjuta i höjden för jag har messat jättemycket med Katarina både idag och igår ^^ Sen talade jag en halvtimme med henne idag också medn jag väntade på bussen.... Trevligt ;)



Ikväll ska jag redigera lite bilder

IIIII     WWWWWAAAAANNNNNTTTTT     PPPPPHHHHHOOOOOTTTTTOOOOOSSSSSHHHHHOOOOOPPPPP!!!!!
Did i make myself clear??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0