FLUM

Hanna, du har så rätt. Önskar att man skulle ha vågat säga något.....

Och Jenny, visst kan jag slänga in något inlägg eller två om dina läsare står ut med fler av mina fluminlägg (?) Eller så ger du mig något att skriva om för dethär med gästbloggning e svåra grejjer ;)

Sådär allmänt tänker jag snart natta mig själv och stålsätta mig inför ännu en dag med noll koll.... Sen blir det bio eller filmkväll (?) med kusin Linda i stan och någon gång 8 slutar mamma så då åker vi hemåt. Funderar på att tidsinställa ett inlägg också. Mina dagens låt-inlägg är ju redan tidsinställda men man kanske skulle ta det till nästa nivå :O We'll see!

Ni ska vilket som ha en bra dag imorgon OCH lova att tänka på lilla mig som är totalt bort i den finskspråkiga djungeln :S Snälla?!



JAG....VILL....HA!!!!

(börjar för övrigt ha lite slut på bilder, ska åtgärdas men när är den stora frågan....)


Kommentarer
Jenny

men du kan skriv om MEJ ! hahah jåå å sen kan du å skriv nå sånde random om n¨random grejjs :)))

2010-11-13 @ 15:52:37
URL: http://jennyveronica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0