WOW... DET kom som en överraskning

OKEEEEEEJJJJ?????!!!!

Jag vet inte riktigt hur jag ska reagera..... Blev lite chockad faktiskt, om jag ska vara ärlig alltså. Sist jag såg henne var ju typ när farmor dog.... för typ 3-4 år sen. Vi träffas typ aldrig, jag har träffat henne ca 3 gånger i hela mitt liv :O Och vi är KUSINER!!! Hennes pappa och min pappa blev tydligen lite sura på varandra före han slutade i Närpes och började jobba i Malax. Jag vet att hon har en lillebror och att hon bor i Närpes. That's pretty much it. Egentligen visste jag inte ens om att hon visste att jag existerade..... Jag minns att jag träffade henne när pappa städade ur farmors hus. Hon och hennes pappa kom dit och jag var typ 6 år. Vi lekte något och jag minns att hon var enormt envis. Dit sträcker sig mitt minne. Sen för 4 år sen på farmors begravning så såg jag henne men vi pratade aldrig. Ganska konstigt egentligen att vi nästan aldrig talat med varandra trots att vi är släkt. MAYBE IT'S TIME NOW???!!!!

Mina 7 andra kusiner från pappas sida har jag också bara träffat ett fåtal gånger. Vissa när jag var typ 3 oh andra på farmors begravning. Linda från mammas sida träffar jag lite oftare. Lite synd att man inte träffar dem oftare :/

Ska sluta tjata om mina kusiner nu. Hoppas ni haft en bra dag?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0