Eurovision Song Contest (ESC)

Jag har gjort så pass mycket dehär dagarna så däför har jag inte bloggat. I torsdags orkade jag helt enkelt inte starta datorn och i fredags for jag till stan direkt efter skolan. Det spöregnade och jag tog hem mina teckningar från bildkonst så gissa vad som hände med dem.... D blev jätteblöta och tuschen på mappen suddades ut men det mesta klarade sig. Sen gick vi och åt något litet på Göran's Konditori. Jag tog en sallad som var superb och mamma tog en ostsemla. Sen gick vi till Pentik och köpte en examenspresent till Johan. Sen gick vi till And I Amo för att kolla på skor åt mig till konfirmation/avslutningen. Jag hittade inga jag tyckte om så vi gick till K-Kenkä. Där hittade jag ett par snygga men jag var inte säker så vi lade undan dem till nästa dag klockan 13.00. Sen gick vi till Anttila. Vi gick till Moda men de hade stängt så vi tänkte gå till CM, handla och åka hem. Vi gick om Jack & Jones som fortfarande hade öppet så vi gick in. Jag hittade en klänning men den passade inte alls på mig. En jätetrevlig expidit visade en jättesnygg tunika som vi köpte till avslutnigen. Sen gick vi till CM och sen hem.

På lördag for vi till Extra där jag hittade jättesnygga skor så dom blev det. Sen for vi via stan och sen hem. Vi åt och gjorde oss klara, sen for vi på examensfest till Johan. Träffade mycket folk där och fick smaka på en helt fantastisk smörgåstårta. När vi kom hem gjorde jag lite random saker och sen kom jag in på Eurovision Song Contest. Lite synd att varken Sverige eller Finland är med men egentligen spelar det inte så stor roll. Har kollat på det fram tills nu. Egentligen är det söndag men det känns som lördag ännu. Hoppas vädret är bättre idag. Det har ju regnat hela jä*la veckan och jag är trött på det så nu får det lova att bli bättre väder.

Nu ska jag kolla resultatet och sen SOOOOOOOVAAAAAAA!!!!! Goodnight people!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0