This is for Jennie ;P

 

Jennie skickade denhär videon som länk på MSN. Tänkte jag skulle lägga upp den because she asked me to do it. Hon och Lena driver en blogg som ni kan besöka här. Personligen tycker jag den är sådär. Men det kanske beror på att det är live. Ska man höra en låt live så ska man vara där annars tycker jag det är lite ..... ja, jag vet inte ..... typ konstigt

 

Idag hade vi modersmål, finska, husse och biologi. På husse gjorde jag garneringen till Kanel- och Apelsinkakan eftersom vi hade någon sors kaffebjudning. Smörgåstårtan var jättegod och också gräddtårtan och cookiesen. Inte så mycket annat hände idag faktiskt. Imorgon spelar vi volleyboll mot 8c första timmen och har nästan bara tråkiga timmar resten av dagen. Katarina och Annika åker på Skolmusik 2010 efter skolan. Ganska synd att just när Evve kommer tillbaks från London åker de till Åland. Lillebror ska också åka på skolmusik. Jag vet inte riktigt om jag kommer sakna honom men avundas är ganska självklart. Ändå hoppas jag att både han och Katarina och Annika får jätteroligt där. That's all for now I think! Over and out! :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0