Still alive

Nu har jag inte skrivit på typ ...... ja vad blir det? ...... 3 dagar? Så jag ska aktivera mig lite.

I fredags var jag till stan och shoppade. Hittade 3 tröjor, en jacka, torrschampoo och lite hudvårdsprodukter. Nothing strange there..... Sen var det ju typ OTROLIGT varmt då vi for men det började regna när vi kom hem. Sen läste jag ut De försvunna av Celia Rees och började på Högt spel av Anthony Horowitz (plus att jag läste lite FRIDA emellan).Gick och sova extremt tidigt av någon anledning and that is that.

lördagen gick jag ut och läste lite i solen, spelade lite pingis och gick sen i duschen. När jag kom ur duschen så började jag baka morotskaka som mamma ville jag skulle baka. Den blev inte lika hög som mammas men inte totalkatastrof heller. Vi åt mat och sen av morotskakan, jag bytte om och fixade mig och sen for jag till Jenny. Där gjorde vi lite random things och skrattade mycket. Mamma och pappa kom efter oss och det bar av till Åminne. Där gick vi in och ut, in och ut typ helt planlöst nästan. Vi träffade massa trevligt folk osv..... Klockan 1 slutade det och klockan 2 började något möte som Jennys mamma måste vara med på så vi väntade till typ 20 över. Sabina skjusade hem mig och jag gick BUMS i säng.

Idag (Söndag) for jag på skrifsskolsmöte med pappa till 11 där vi fick kaffe/saft och prästen gick igenom allt inför konfirmationen och lägret. Lite flummigt men .... Sen läste jag ut Högt spel och startade datorn. Såg på The game plan (typ halva) och sen gick jag ut med lillebror och hans en kompis och spelade lite fotboll (jag stod i mål). Efter det gick jag in på mat och fortsatte med filmen. När jag sett den färdigt gick jag ut och spelade lite pingis med pappa men det började regna så vi fick bära in bordet. Mamma bad mig baka en mockarutsform till på tisdag eftersom hon sagt att vi skulle bidra med en mockarutsform till matchen som hålls i Malax så det har jag också lyckats med. Nu är det sängen som gäller. Puss, Kram och GODNATT!



Jättegullig film.... Kommer kanske upp en recension senare WHO KNOWS??!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0