Speciell morgon

Jag är ju som jag är ändå. Imorse vaknade jag av mamma tio minuter före jag skulle till bussen. Undrar hur man lyckas? :P Jag sprang runt som ett yrt höns för att hinna packa båda väskorna och klä på mig i tid. Ett riktigt under att jag hann till bussen faktiskt. Nog om det nu.

På gymnastiken hade vi ultimate. Alla var helt slöa för att Maria hade löptest med tre av oss så det blev inte mycket spelat. Till slut satte alla sig ner och talade medan jag och Jennie kastade frisbee. När Maria kom blev det lite fart men den avtog snabbt. Sen har vi haft modde, matte, finska och kemi.

Soligt har det varit hela dagen fram tills klockan halv 4 ungefär. Lagom tills jag kom hem blev det molnig alltså -.- Hoppas det inte börjar regna nu också. Men det är förstås bättre att det regnar nu än i helgen. Hade tänkt gå ut och skjuta lite på mål eller nåt eftersom jag missar större delen av gångerna. Inte för att jag spelar fotboll men det är kul att inte vara helt oduglig :P Sen kom mamma just hem och berättade att jag ska baka en mockarutsform till lillebrors fotboll.



Snälla kom tillbaka :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0