My Day

My day: Vi hade showdance första timmen. Sara-Lotta tyckte vi var jätteduktiga osv osv.... Andra timmen basket mot 7d. SHIT vad bra dom var!!! Det var på håret men vi vann!!!! :P Sen LITE mera dans och sen gic vi och bytte om. Men när jag och Jennie var på väg till omklädningsrummet halkade jag på vatten (som någon idiot sprutat på golvet) och drattade på ändan. Fick ett blåmärke som tack. Till mat fick vi gulaschsoppa. INTE GOTT!!! </3 På kemi gjorde vi mest ingenting och på finska likaså. På biologi satt vi på datorerna och var på aftonbladet.

Efter skolan hoppade jag av bussen vid Lenni Back (nuvarande Tolviscentert som är till för att bota beroende människor). Pappa kom efter mig och vi for till stan. Jag gick till Gina Tricot medan mamma och pappa for någonstans för att beställa eller hämta något. Vet inte vad men bryr mig inte heller. På Gina Tricot hittade jag en tröja och ett par jeans. Sen gick vi och åt och pappa for hem. Jag gick in på Jim&Jill med mamma i hälarna men hon gick runt där och såg så stressad ut att jag inte hittade någon inspiration till att kolla på kläder så jag gick in på Aukia. Där var hon lika stressad men jag hittade trots det ett par solbrills :P När vi kom ut därifrån styrde vi stegen mot parkeringen eftersom jag inte orkade mer med hennes stressande. När vi kommit ut ur stan kom jag förstås på att jag behövde mera sminkborttagningsmedel. Jag frågade mamma om jag inte fick komma med bussen till stan imorgon men hon sa NEJ :( Ska tjata på henne tills jag blir blå för jag hann ju inte med något idag.

Ha en trevlig kväll :P



Saknar er!!! ♥ Måndag känns så långt borta....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0