Hela dagen har passerat som i en dimma

Det känns som att dagen passerat utan att jag varit riktigt närvarande. Självklart minns jag allt som har hänt, alla jag pratat med, vad jag haft för lektioner osv men på något sätt har dagen gått förbi utan att jag riktigt hängt med. Kan det bero på sömn? Jag vet själv att jag sover för lite så..... På senaste tiden brukar jag vara väldigt frånvarande i bussen, jag somnar inte men jag kommer in i någon sorts dvala när jag blundar. Nåja, nog om mina sömnfunderingar.

På matte var det TRÅKIGT, kemin var om möjligt ännu värre. Sen hade vi gymnastik. Först skulle vi spela mot 8e. Vi vann men de verkade inte riktigt supermotiverade heller så.... Sen spelade vi fotboll på grusplan. And my heel started to hurt again. Bäst att ta det lite lugnt. Det jag minns bäst är när Maria ropade åt något att skjuta (vet inte vem det var) och den personen träffade henne på bakre låren när hon vände sig om. Och sen hade hon gjort illa fingret när hon skulle ta upp en rullande boll på morgonen och fått något med foten när vi värmde upp. Det var defenitivt inte hennes dag idag, that's for sure. Sen hade vi modde. Vi gick till biblioteket där jag lånade fem böcker. Just nu håller jag på med Som jag vill vara av Katarina von Bredow. På finska översatte vi en text. Ett ord: BOORING!!! När jag kom hem åt jag och for på fotboll med lillebror. Satt mest och läste eftersom pappa inte var på målvakthumör -.- Fick iaf iväg några skott på mål och stod i mål lite. Nu är klockan 9 och jag är dödstrött. Ikväll lovar jag mig själv att jag ska gå och lägga mig tidigt!!! Något jag (om jag känner mig själv) knappast kommer hålla men ändå...

Hoppas att ni alla har haft en jättebra dag!!!! P&K



Kolla vad söt!!!! Blev helt förälskad. Nästan som min sötboll fast större :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0