050510

Idag vann vi mot 8c och ska spela mot 7d imorgon. Sen hade vi studiehandledning då vi såg film, på biologi såg vi också film och sen mat. Efter maten hade vi två timmar matte. En sånt jä*la hel*ete att ha TVÅ timmar efter varandra. Höll iaf på att somna mer än en gång pch sen hade vi modde. På kemi fick vi sluta 10 före 3 eftersom Regina skulle med på skolmusik så hon hade lite bråttom. Imorgon har vi vikarie i kemi alltså. Och i matte på fredag eftersom Britt åker med Petalax lågstadie. Maria far med Gerby lågstadie så henne ser vi heller inget av imorgon på showdance. Vikarien för henne tror jag heter Sara-Lotta.

Här hemma har jag varit ut lite, ätit, varit på datorn och kollat Förhäxad; Gossip Girl; Biggest Loser; Vänner och nu kollar pappa på Arga Snickaren så jag sitter med datorn i famnen och slökollar. ÄLSKAR att ha laptop så att man inte behöver ha datorn på bara en plats utan kan flytta runt den. Har haft den nu i snart 1 ½ år nu och jag tycker mycket bättre om den här än min stationära som min lillebror i princip "fått" eftersom jag ändå bara använder min laptop numera. Imorgon ska jag till stan!!!! JIPPIE!!! Fattar bara inte hur min lillebror kan hata att åka till stan??!!!

Jaja, that's my day!!! Hoppas ni har haft det bra. KRAM!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0