Vissa saker övergår mitt förstånd....

..som t.ex. när man spelar basket eller fotboll och någon på ens lag har bollen. Man själv står helt fri och ropar typ "passa mej" eller något medan en annan medspelare står med typ fyra motståndare runt sig. Gissa vem de passar åt.... Jo just det... personen i klungan!!!! Fattar det bara inte. Varför gör man så??? Egentligen spelar det ingen roll men ändå.... Varför??? Funderade på det här idag och har fortfarande inget bra svar på frågan...... Någon som har ett???? För detta övergår mitt förstånd med råge......

Malin













Kommentarer
Katton

För att personen i klungan råkar vara en bättre vän än den som är fri? Så länge man ännu är barn så spelar man inte så fair, har jag märkt.

2010-03-08 @ 17:16:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0