Om det ska bli städat måste det ju vara råddigt först...

Min filosofi exakt. Man kan inte städa om inte rummet är råddigt först. Och sen måste man börja från grunden. Började med att dra ut allt ur skåpet (okej, nästan då...) och fixa hyllorna som jag ville. Sen gick jag igenom alla kläder och kastade i högar (Y) Sängen är fortfarande full av saker jag rivit ut och mamma är stressad på att jag alltid börjar städa klockan 8 på kvällen. Vad ska man säga? Det är ju då jag har som mest energi ju.....

Nåja, jag kom inte ens halvvägs så det blir att fortsätta imorgon. Nu ska jag städa lite till och sen släpa mig i säng. Imorgon har vi gymnastik. Vi har volleyboll ♥ Resten av timmarna väljer jag att ignorera eftersom de tar bort glädjen :S

Dröm sött!

Malin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0