Och så var vi igång igen

Guess who's home? Yeah, that's right. It's ME!!! :)

Yepp, hemma nu då alltså. Och vilken dag. Först hade vi matte. Sen gick jag, Nadja och Jonas på Nou Hätä - praktiskt prov p.g.a. att Simon inte ville vara med. Vi fick vänta en stund och sedan var det dags. Gick väl antagligen ganska bra men någon chans till vinst har vi knappast. Sen mat. Vi fick pasta och tonfisksås om anybody is intrested. På gymnastik spelade vi volleyboll!!!! KUL KUL....... Engelska och finska tror jag kan sammanfattas i ett ord. TRÅKIGT!!!!!

Sen vill jag också berätta att JENNY ska bli ägare till en "mopo" idag. Hon har inte tjatat om annat i snart två veckor så jag tyckte det var dags att uppdatera världen om hennes glädje.......

Nu har jag inget mer att säga. Tror jag heheh..... :P

Malin



Random bild på my friend Jenny xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0