Närpes rekommenderas ej för kallblodiga

Kom just hem från Närpes. Mathias och hans lag spelade 3 matcher. Första var mot FF Kraft från Närpes. Den blev oavgjort 3-3. Andra var mot Korsnäs FF (KoFF) från *surprise surprise* Korsnäs. Den vann Malax med 2-1. Tredje matchen spelade de mot Sporting. Vet inte varifrån de är. Det stod länge 1-0 till Sporting men tillsist fick Malax två mål på raken. Efter det lossnade det och matchen slutade 6-2 till Malax. De spelade i en uppblåsbar hall på idrottsområdet. Men f*n vad kallt det var där. Ingen värme alls. Som tur är jag ganska "varmblodig" så jag fick inte så kallt. Fast att glömma handskarna hemma är kanske inte världens smartaste grej direkt :P Efter 1 oavgjord och 2 vinster for vi och åt någonting. Sedan hem.

Tror nästan jag ska gå och fixa en kopp varm choklad nu. MUMS

Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0