Nä nu får det vara nog....

....med allt sånthär. Mitt HUMÖR har kört totalt i botten -.- Efter skolan skulle vi ha basket men så nähä, så kom bara jag, Thui, Jennifer och Gunvor. WHY??!!! Om folk varit sjuka eller borta så förstår jag men vissa orkar tydligen bara inte komma -.- Sen fick jag springa för livet för att hinna med bussen eftersom jag måste lämna tillbaka nyckeln till Maria före jag gick. Förra veckan hade Maria ont i käkarna och då blev det inget. Sånt förstår jag, men att folk bara inte orkar känns så LÅGT!!! Dessutom så fick jag vänta 20 MINUTER på att en dator i datasalen skulle starta upp när jag skulle skriva ut något på modersmål. Behöver jag ens nämna att Finska och Kemi borde utrotas?? Husse och Rella var kul men uppväger verkligen inte mitt missnöje. Och sen kommer värsta dagen på hela veckan mot mig med stormsteg också. Hatar verkligen onsdagar.... Nästan inga roliga timmar alls. Baka borde jag också göra tills imorgon. Och sen ska jag sälja i kiosken. Känner inte alls för att göra det.

Dagen kommer fortsätta med att jag gör Italiensk gryta och kanske sallad till middag. Sen ska jag baka till kiosken. Muffins eller mockarutor, det är frågan :P Borde väl ta tag i städningen sen också.

Malin



My point exactly!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0