MUMS!!

Plättar är supergott! Åtminstone mina blev om jag nu får frossa lite i självberöm. Men seriöst, de blev jättegoda. Sitter och lyssnar på en svensk version av den tecknade Disneyfilmen Alladin. Vet faktiskt inte varför. Lyssnade på Mission Impossibles ledmotiv för en stund sedan. Undrar om jag är normal? Knappast :P

Borde springa sängen till mötes nu eftersom klockan är över 10 och pappa snart kommer minnas at han ska stänga av internet klockan 10. Dessutom blir det ju Närpes imorgon. Ska upp ganska tidigt så......

Jaja, GOODNIGHT EVERYBODY!! ♥

Malin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0