Matteprov -.-

Jaha.... Så var det med det då. Borde läsa på matteprovet vi har imorgon men jag vet inte. Lovade Jenny att bjuda på mina "drog"muffins imorgon.... så man kanske skulle fixa dem först. Dagen har varit ganska tråkig. På husse brände jag mig på en plåt, finskan var jä*lit tråkig, kemin gillar i stort sett ingen och sen så avblåste Maria veckans basketträning -.- Detta har inte varit min dag. Och trött är jag. Morgondagen kommer säkert att bli ännu värre. Kolla på DETTA:
  • Kemi med Regina till 10.00 då vi får 10 minuters rast
  • Matteprov med Regina som övervakare till 11.10
  • MAT!
  • Religion med Henrik
  • Engelska 2x med Bernice
  • Modde med Petra
Religion och Modersmål (Modde) är typ enda roliga. STÖN!! Just nu orkar jag inte med skolan.... Iaf inte onsdagarna. Dom är så tråkiga. Hade vi haft finska hade dagen varit helt förstörd. Jaja, nu ska jag sluta klaga. Det kunde ju varit värre.

Malin

P.S. Ignorera att mina punktlistor fortfarande är vita. Jag ska försöka få dem att samarbeta någon dag men just nu har jag varken tid eller ork :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0