Jenny kom, såg och for hem :P

Yes, Jenny for just hem. Hon kom hit för att "våldgästa" mig och trevligt var väl det. Så nu är jag 1 muffins och 1 glass fattigare :P Har inte gjort något annat idag i princip. Upprört mamma med att äta maten vid datorn, talat med Katarina på MSN och läst lite i en bok. Idag på engelska spelade vi kort. Bernice var borta så... Och jag, Nadja och Jonas kom ANDRA i Nou Hätä. Först kom 8c, tredje kom 8a, fjärde kom 8d och femte kom 8e. Sen imorgon blir det SHOWDANCE

O nu har jag inget mer att säga :P Typ att jag tänker fixa en kopp varm choklad ♥ och sen börja leta mig i säng...... Så om jag inte skriver mer, Godnatt ♥

Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0