Jag har nog också.....

..fått något gjort idag. Sockerkakan och kladdmuffinsen är fixade och korten gjorda. Presenterna ska ännu paketeras in och så måste jag packa men sen är jag klar ;) Middagen var superb efter mannagrynsgröten/asfalten. Vi fick plommonspäckad inrefilé med potatismos.... ett ord: MUMS!

Imorse upptäckte mamma att jag missat min tandläkartid igår så hon ringde till HVC och var överlycklig när det råkade finnas en tid tills imorgon klockan 11. Inget jag direkt ser fram emot eftersom jag hatar lampan de använder. Men men.... man får ju se framemot kvällen istället xD Jenny, Katarina och Hanna har gemensam fest vid Jenny eftersom de fyller 8.3, 28.3 och 23.2. Vi kommer bli 6 st. och 5 av oss sover sen över vid Jenny. Kameran bara måste med :P

Nä nu ska jag börja paketera och packa...

Ha en fortsatt trevlig kväll


Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0