HIM - Heartkiller

Idag i skolan bjöd jag Jenny, Hanna, Katarina, Annika, Evve, Kicka, Nata, Jennie och Johanna. Har jag glömt någon? Kanske men iaf.... Hoppas de var goda för själv åt jag ingen. Matteprovet gick nog bra. Säger jag nu ja, sen när vi får ut det så är vitsordet mycket lägre än vad jag väntat mig såklart -.- Fick tillbaka min klassring idag också. "Proffsiga" jag glömde ju den i omklädningsrummet i måndags, men Maria tog vara på den åt mig, så ingen skada skedd :P Sen fick vi veta idag att jag, Nadja, Simon och Jonas vann Nou Hätä provet i klassen och ska tävla i praktiskt prov mot de 4 andra klasserna. Tyvärr får vi bara vara 3 st. så vi måste bestämma vilka 3 det blir ännu.

Konstigt att man kan vara såhär glad. Igår så allt så mörkt ut och vanligtvis hatar jag onsdagar men idag är jag genomglad :P Kan ju bero på detta:

  1. Alla blev så glada när de fick muffins (Jag blir otroligt glad av att göra andra människor glada)
  2. Matteprovet är förbi, hur det än gick
  3. Imorgon har vi SHOWDANCE
  4. Vi slutar klockan 13.00 imorgon (p.g.a. att lärarna ska till H:fors på fortbildning, tror jag xD)
  5. Vi är lediga även på fredag
  6. Jenny och jag kanske åker till stan på fredag :P
  7. VI HAR SHOWDANCE IMORGON ♥ ...... oj, det sa jag ju redan, men skit samma. Alla fattar ju att jag tycker jättemycket om SHOWDANCE ♥ så......
Sen hoppas man ju att mamma ska vara snäll och låta mig åka till Solf på lördag. Fast om Jenny inte kommer så åker jag inte heller. Orsaken är att det inte känns rätt när vi har gjort så mycket annat tillsammans. Hoppas hennes mamma kommer på andra tankar :P Sen så åker (läs: tvingas) jag med till Närpes. Lillebror Mathias har match så...... Save me someone, please!!!!

Nej, nu gick jag. Have a continuing good day :)

Malin

(Har fortarande inte orkat fixa mina listor men det får ni leva med)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0