Dagen börjar sent här i Långåminne.......

...eller är det bara jag? Har fortfarande inte kommit ur sängen och fått på mig klädd. Pappa spelar just nu udda låtar och jag talade med Someone på telefon. Nämen ja menar Jenny. Pappa sitter och spelar på Guitar Hero World Tour trummorna fast de inte är på :P Kul liv? Okej de låter inte så tokigt för han har ganska bra taktkänsla men ändå :/ Annars ska jag se om jag hittar mågra recept på nätet som låter goda och försöka fixa typ efterrätt till Pappas plommonspäckad inrefilé och sen borde jag verkligen städa........
Orkar egentligen ingenting just nu men det är bara att ta tjuren vid hornen och möta dagen med ett leende på läpparna. Skulle helst somna om men det är tyvärr omöjligt :S
Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0