Brrrrr!!!!

Undrar vart all värme i världen försvunnit? Idag på morgonen var jag glad över att det började bli vår och när jag kommer ur skolan så snöar det igen -.- Alltid när man tror det håller på att bli vår så börjar det snöa igen. Önskar man fick åka till Egypten, Thailand eller liknande. Håller ju nästan på och fryser bort här hemma. Anyway, imorgon är det FREDAG!!! *gillar skarpt* Då blir det att med buss åka till Katarina's place. WOHOOO!!! Kameran med. I mean, why not?? Kommer att bli jätteroligt :P Idag i skolan hade vi tillval = SHOWDANCE!!! ♥ (om nu någon mot förmodan missat det :P), modde, finska och engelska = FILM!! Inte för att någon kollade direkt..... Jag kollade typ lite. Filmen hette väl Chasing Liberty eller nåt sånt.

Niklas Palmberg har tydligen vunnit nåt pris för sina utlärningsmetoder. Han jobbar på Gymnasiet och undervisar i Matte och Fysik. Grattis då :P Nu -> MAT! Hejs på er :)
Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0