Beroende av bakning? Jag? Nä, du skojar....

..eller? Förra torsdagen bakade jag en sockerkaka och kladdmuffins, i söndags bakade jag mockarutor, i går bakade jag mockarutor och idag har jag bakat kladdmuffins.... Vaddå beroende???

För en stund sedan upptäckte jag att alla min länkar i inläggen och alla mina punktlistor har blivit vita :O Länkarna fick jag svarta men punktlistorna får jag inte svarta fast hur jag gör.... -.- Can anyone help poor little me???

UPPDATE angående våra mystiska besökare i fredags....
Det var Jennys mamma och 2 andra som både jag och Jenny känner :P Jennys mamma hade berättat för henne någon dag senare -.- Men Jennys och mina misstankar visade sig vara rätta iaf

Malin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0