... and then it was over

Vinnare av Melodifestivalen: Anna Bergendahl med låten This Is My Life

På andra plats kom Erik Saade och trea blev Salem al Fakir. Pernilla Wahlgren knep jumbon. Nu blir det eftersnack. Undrar hur det går för henne. Låten var ganska bra men lite tam. Första gången väntade jag bara på att hon skulle klämma i men det kom aldrig. Trots det gillar jag den ändå.... Och jag är glad för Annas skull. Hon förtjänade det åtminstone bättre än Pernilla :P

Kvällens kommentar kom från Bobby Ljunggren:

Kristin: Hur tror ni det går för Anna i Oslo då?
Bobby: Vad sa du?
Kristin: *högre* Hur tror ni det går för Anna i Oslo då?
Bobby: Hur ska vi kunna veta det?

Kvällens kommentar alltså :P Man kunde trott att han skulle säga att hon skulle vinna men istället klämmer han till med det. Hahahaha....... xD

Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0