290310

Blir sen update nu eftersom nätet har krånglat lite och sen kom Jenny hit på ett halvtimmes besök så.... But now i'm here!! I morse vaknade jag för sent och hann halvt om halvt till bussen. Sen fick vi ut matteprovet, jag fick 10!!! Sen hade vi kemiförhör. Före MK-testet på gymnastilen hade vi mat och efter engelska och finska. Sen bussen hem. När jag kom hem satt Mathias och spelade på sin nya elgitarr -.- Kommer hata inledningen till Metallicas Enter Sandman om han fortsätter såhär. Sen åt jag lite mellanmål och satte mig och såg på något helt LAME humorprogram på TV4 Komedi. Sen for de på fotboll och jag bytte till 5:an. När jag sett Grey's Anatomy, Joey och halva V.Ä.N.N.E.R. kom de hem, Mathias åt och jag paketerade in hans present till Jonatan Finnes kalas ikväll. Jenny ringde just som jag var klar och bjöd in sig själv eftersom hon ville ha sina foto och film bilder. Hon kom hit och en halvtimme senare for hon igen. Nu ska jag baka och sen vet jag inte... Kanske ett Gossip Girl avsnitt eller två??
Bye Bye, Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0