Yesterday I was in heaven, then it disappeared....

Hej alla glada!!

Igår blev det ingen bloggning eftersom jag och mamma var till stan. På HM hittade jag en tunika/klänning som jag kollat in för någon vecka sen. Då kostade den typ 7-8 € men nu har de REA på HM så den kostade bara 3 €... Sen köpte jag Maybelline's nya The Falsies Mascara (i svart) och lite annat smått och gott i sminkväg. Jag testade mascaran igår och den ger verkligen volym. Kanske inte samma effekt som att använda lösögonfransar men nära nog enligt mig. Förut har jag Maybelline's Colossal Volum Express (i brunt) som jag använder till vardags och den gillar jag också otroligt mycket för att den också ger jättefin volym. Sen gick vi och köpte min konfirmationspresent. Mamma tog med mig för att hon tyckte att jag ändå visste vad jag skulle få. Så fort man kom in i Studio Fotocenters butik fick man nån sorts kick. Objektiv, kameror, stativ.... allt!!!! Rena himmelriket. Vi kolla på ett objektiv och ett stativ. Tillslut blev jag ett objektiv och två UV-filter rikare. Objektivet får jag endera på lördag kväll eller söndag morgon men UV-filtret till kitobjektivet skruvade jag på igår. Igår verkade söndag nära men idag känns söndag millångt borta -.- För er som undrar vad för sorts objektiv det är så är det ett Tamron AF 70-300/4-5.6 Di LD till Nikon. My new luuve!! ♥

Idag borde jag städa rummet, åka till kyrkan på "övning" och hjälpa mamma att baka. Klockan 6 ska jag vara vid kyrkhemmet för övningen så städtid har jag inte mycket av, därför är det bästa att jag börja, typ NU!!

Hoppas alla har en riktigt bra dag. KRAM!!!



Random oredigerad bild från lägret


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0