Världen är grå och trist....


Det regnar non stop här hos oss och hilmen har inte med sig något löfte om att det ska klarna upp så.... Kajsa och Peter for hem någon gång 2 tiden och direkt efter det sov jag i princip. Var helt sjukt trött och somnade typ direkt jag drog upp täcket. Sen sov jag till..... Ja, någon som har en gissning?? Äh, säger det ändå. Jag sov till klockan 2. Sen somnade jag om till 3. Så jag har bara hunnit vara uppe i cirka 2 timmar nu. Eftersom det inte är något bra väder alls och jag inte har något att göra idag så tycker jag inte det spelar någon roll. Jag har sen ätit lite, läst bloggar och skickat/delat lite bilder åt Jenny på MSN. JENNY, om du läser detta!!! så skickar/delar jag inte fler bilder med mig för datorn är otroligt slö idag. Dessutom blir kvaliten helt skit. SORRY!!

Igår fick jag en konfirmationspresent av Kajsa & Peter också. Det var ett JÄTTEFINT halsband som jag definitivt ska ha på konfirmationen. Tänk att det bara är en vecka kvar förresten :O Känns lite strange. Dessutom har vi SOMMARLOV!!!! Något min hjärna inte registrerat ännu. Imorse/idag då jag vaknade trodde mig hjärna att jag skulle till skolan på måndag och bara tagit en vecka ledigt för att vara med på lägret.

Nu tror jag att jag ska göra något konstruktivt och fixa ihop en filmrecension åt er eller nåt. KRAM!!

P.S.
Bilden är tagen från Malaxbruttonaas blogg, om någon undrar



Kommentarer
.

dags att börja uppdatera ?

2010-06-15 @ 19:39:58
Eroooticaaa

Hejhej:) jag har skaffat en sexblogg jag haft i några dagar där jag tar upp allt som handlar om sex, kärlek och fantasi:) Just nu har jag även haft en gästbloggare här som tagit upp ett litet diskussionsämne, så kommentera gärna vad ni tycker :D tack på förhand!

2010-06-15 @ 19:53:28
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Anonym

Håller med :)

2010-06-15 @ 20:32:41
URL: http://heyflorentina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0