Secret

Tjena Tjena, jag, en hemlig person, ska tydligen skriva gästblogg här i Malins blogg. Har till och med gjort en ny kategori! Men den får du ju naturligtvis ta bort sen om du vill Malin.

Ja, vad skriver man när man har gästblogg? Kanske om facebookquiz?

Är det inte irriterande med dåliga quiz? Såna som inte har något bra svar eller där alla alltid blir samma sak? T.ex. om man ska se vilken person man är i någon såpa eller något sånt. För en stund sedan gjorde jag någon med som hette typ "Vem äru i klassen" Eller det hette inte det men som det var det quizet gick ut på. Första frågan löd "om klassens snyggaste kille/tjej skulle fråga om ni skulle bli tillsammans, vad skulle du svara?" Det fanns endast jakande svar och något där man bara ignorerade personen, tror jag. Alltså vadå, bara för att någon är snygg kanske man inte är kär i den eller vill bli ihop med den? AAh. Och så var den helt slarvigt skriven också, små bokstäver och felstavningar. Voi voi.

Aja nu ska jag sluta klaga här på Malins blogg :)

Sov gott!

Hahaha men det är ju skönt att sova gott


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0