Ibland finns ingen lämplig rubrik

OMG!!!!

Imorgon är det konfirmation. Herregud!!!! IMORGON!!!! Imorse när jag vaknade hade jag lite problem med att ta in det. Mamma och pappa har åkt för att hämta tårtorna vi beställde från... vad var det nu??.. Andreas Knips Hembageri, tror jag det hette. Vi beställde eftersom mamma inte orkade börja med tårtbak till konfirmationen. And that's fine by me. Anne berättade att hennes dotter Nette (Jeanette) bakade 28 sorter till sin studentfest så jag frågade vad jag fick om jag bakade 29 till min studentfest. Hon sa att om jag gjorde det skulle jag få 100 €. Inte mej emot :P Men jag fick bara ta hjälp av mamma 2 gånger. Mamma har sagt att om jag orkar och vill så får jag gärna göra det...

Idag är det inte bakning utan städning som står på schemat. Mitt rum ser ut som ett totalt bombnedslag och mamma är jättearg på mig för att jag inte orkar städa upp. Kanske man skulle ta tag i det. Jag har hunnit se Systrar I Jeans 2 nu på morgonen också. Den var kanske lite sämre än 1:an men inte mycket.

Näpp, nu ska jag börja städa. Med musik på högsta volym så klart :P
Have a nice day!!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0