Hello again

Hej igen.... Saknat mig???

Ska sammanfatta min helg och sedan lägger jag upp bilder från konfirmationen + bilder från Jennys villa. Kanske kommer upp bilder från i helgen också.

I fredags for vi och när vi kom dit fick jag så in i hel*ete i magen. Jag låg bara på en solstol och vred mig som en mask. Sen gick jag in oh låg i sängen tills mamma kom med en panadol. När jag upptäckt att det inte gjorde så ont om man låg på magen med knytnävarna under sig placerade på nedre delen av magen mådde jag lite bättre. Sen till maten var det helt bra. Efter maten for pappa och jag ut på fisketur. Jag rodde (blåsorna på mina händer hjälpte INTE) och han kastade. Riktigt uppspelt blev han när han fick en riktig jätte på kroken..... som släppte. Efter det drog han upp 2 stycken gäddor och sen rodde vi hem. Senare döpte jag dem till Bertil och Karl-Oskar. K-O hann t.o.m. slå sönder "såin" innan vi var tillbaka. Vi spelade kort och sen somnade vi.

Lördagen bestod mest av målning. Pappa och jag målade förrådet mitt bland alla myggor. Sen åt vi och spelade mera kort. Pappa och jag vann! Sen blev pappa sugen på att försöka fånga in jättegäddan så vi for ut på fisketur. Det blåste helt enormt mycket så mina händer blev inte så jätteglada men att ha medvind hem var som en befrielse. Enda vi (pappa) fick var en abborre. Den döptes till Bert. Direkt efter vi kom tillbaka blev det sängen.

Idag målade pappa och jag så mycket vi hann och kunde, sen låg jag och solade i gott och väl 2 timmar. UTAN SOLSKYDD!!! Och ändå är jag inte det minsta röd. Sablar, jag älskar mina pigment. (Enda gången jag blivit röd var i skolan när jag var ute i solen en hel dag.) Lysnade på svenska P4 medan. Före vi for hem tog jag helt enormt med blombilder, över 200 tror jag.

Nu ska jag ta itu med bilderna.... Ciao!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0