En poäng...

Klockan är snart 12, jag är lite trött och loggade just in på blogg.se. Jag vet att min uppdatering suger och det ska bli bättre, jag lovar!!! Det är bara det att om jag sätter mig vid datorn har jag OTROLIGT svårt att slita mig från den och mamma blir galen på mig.

Sist jag bloggade var i lördags. Sen skulle jag skriva en recension (som nästan är färdig btw) och avsluta inlägget om lägret. Då kommer en ruta upp med stor text som säger att mitt Norton AntiVirus prenumeration bara har en dag kvar. Dessutom står det med så JÄ*LA stora bokstäver att jag börjar fundera om dom som gjorde programmet hade problem med synen eller nåt. Jag hittar pappa i "datarummet" och frågar vad jag ska göra. Han letar fram en skiva med ett nytt Nortonprogram som jag ska köra in. Så det gör jag. Mitt i alltihopa så stänger datorn av sig själv!!! :O Det var förstås meningen. När jag startar den igen kommer en ruta upp. PÅ FINSKA!!! Jag frågade pappa och fick höra att mitt Norton är helt och hållet på finska. Inte direkt bra för en som tycker sig kunna nada om finska men.... Sen orkade jag inte riktigt med datorn så jag stängde av den.

I söndags vet jag inte vad jag gjorde men en sak är säker. Jag bloggade inte!!! Jag har faktiskt inget minne av vad jag gjorde i lördag.... eller vänta, jo det har jag. Jag PUSSLADE. Hittade ett gammalt 1000 bitars pussel som jag började på med. Hann bygga halva + jag var ute på en cykeltur. Mamma och lillebror skulle handla. Klockan var typ 7 och vi cyklade iväg. När vi kom fram såg vi att de stängde 6. Men vi tog lätt på det och cyklade helt enkelt hem igen.

I måndags gjorde jag lite av en god gärning men kom fram till att om jag inte gjort den hade jag haft något att göra imorgon. Och så kom jag fram till att vår präst verkligen INTE är snäll ELLER vettig för den delen. Hur han tänker skulle vara intressant att veta. Jaja, jag överlever nog :P

Idag har jag mest sett på tv, läst, pusslat, varit ute en stund och tyckt synd om mig själv. Sen har jag hjälpt mamma baka till konfirmationen också. Nu ska jag skriva åtminstone recensionen färdig. FAST klockan är 12.

Over and Out!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0