Att man e smart ja....

Någon som vill gissa när nattens äventyr tog slut??? Jag fattar det knappt själv egentligen... När jag skrivit inlägget klart om Avatar så började jag mitt i allt kolla Titanic :O Jag kollade inte hela, bara från att isberget träffar båten. När det var färdigt såg jag dessutom en del av början. När det sen då var klart funderade jag på om jag skulle ta och somna. Men när jag såg hur fint det var ute bestämde jag mig att såhär länge är jag inte uppe så många gånger så man ska ta vara på stunden. Så jag drog på mig ett par långbyxor och en varmare tröja, nappade kameran och gick ut. Bilderna blev väl ganska bra men inget att direkt hurra för. När jag sen kom in tog det en liten stund att komma i säng. Pappa hann vakna och när han kom upp frågade han förstås vad jag gjorde uppe. Jag sa att jag hade vaknat och gått ut och tagit bilder. Han trodde mig vilket är ovanligt. Kanske han var lite trött. Tillslut somnade jag halv 5!!!

Jag vaknade just och dagens att göra är väl att hjälpa mamma att baka till konfirmationen. Solen skiner idag också så ut och ta bilder vill jag hinna.

Hoppas ni alla får en bra dag!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0