Oups.....

Oj, ja just ja....Om någon undrar vilken film vi såg i onsdags, så var det Eclipse. Hehe!!

Här kommer mitt utlåtande (och Lindas också, tror jag) om filmen:


Den var defenitivt bättre än både Twilight och New Moon eftersom den var "lättare". Med lättare menar jag att det inte var något överhängande hot eller någon stor sorg som genomsyrade filmen. I Twilight var det hela "jag kan döda dig-biten" och förstås James som jagade Bella och i New Moon lämnade Edward Bella och hon var helt förstörd, men trots att en armé är påväg mot dem i Eclipse så är det en lättare stämning i filmen. Både jag och Linda tycker det i alla fall. Men jag råder er att åka och se filmen själv, kanske ni får en helt annan uppfattning om filmen än jag och Linda fick, kanske ni håller med oss till viss del eller kanske ni helt och fullt håller med oss, vad vet jag? Fast jag tror defenitivt inte att ni kommer bli besvikna.

Fast jag måste ändå erkänna att jag, som läst Eclipse/Ljudet av ditt hjärta typ 5 (?) gånger och kan boken ganska bra vid det här laget, så trodde i ett skede att de skulle förstöra precis hela filmen. Satt bokstavligen och höll andan. Och helt plötsligt så räddade dom hela situationen och jag kunde andas ut. Vilken scen det var tänker jag inte säga, för då kanske jag förstör filmen för någon annan.

Nu blir det snart läggdags för mig. Men inte riktigt ännu :P P&K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0