Lite torr natthumor (om man nu kan kalla det humor)

"Klockan närmare sig halv 11 och i den lilla byn Malax nära Vasa i Finland kommer Malins mamma snart att börja tjata om att hon ska stänga av datorn. För att bespara sin mamma tjatet och sig själv irritationen funderar hon på att gå och lägga sig nu med en gång. Kanske gör hon det, kanske inte. Hennes mamma hoppas antagligen att hon kommer att göra det men vad hon bestämmer sig för får vi kanske aldrig veta?? Eller får vi??"


Kanske man skulle slå sig in på författare??? Någon som håller med??? Fick nästan någon sorts "sommarnovell - känsla". Provade faktiskt på att skriva en novell en sommar men det var flera år sen och den var defenitivt inte bra :P Anyway, nu tror jag att jag och mina novellkänslor hoppar i säng. Goodnight!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0