Ha, och ni trodde mig säkert :P

Hello hello!!

Som om vi någonsin skulle komma iväg till villan tidigt :P Tar ju för f*n typ 100 år innan min mamma blir klar så jag visste nästa säkert att jag skulle hinna blogga. Nu har pappa åkt till skogen med Sven och Anita för att kolla på något träd som såg konstigt ut. Han fick träffa Pax tidigare idag också eftersom han for till Göran och svetsade någon grej medan jag sov. Det var inte kul!!!! Jag vill också träffa Pax!!!!

Anyway, ni kommer säkert få stå ut med mig åtminstone 3 timmar till för mamma är slöööööö!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0