Fattas ju bara annat

Så fort jag vaknar så startar jag datorn och går in på Musik. Sen hittar jag tillslut Beautiful Monster med Ne-Yo och dubbelklickar. Windows Media Player startar upp och sen ser jag hur det står "Ändrar media" längst ner. Jag reagerar egentligen inte före en ruta kommer upp. I den står det att WMP inte kan öppna filformatet (eller något liknande). Hur i HEL*ETE gick det till nu då??? All musik jag har går att öppna där och det är mp3 filer allihopa. Dessutom laddade jag ner en Codec-pack så att jag skulle kunna se filmer på den här datorn. Filmer som inte är inbrända på DVD alltså. Jag kan öppna avi, mov, mp4, mp3 och så vidare, med det. SÅ VARFÖR I HELA FRIDENS NAMN KAN JAG INTE ÖPPNA EN MP3 FIL FÖR????!!!!!! Jag fattar inte.....

Ja, jag vet. Jag har hur mycket annan musik som helst. Varför kan jag inte lyssna på något annat??? Det blir väl att göra det tills jag fixat det här. Sitter och drogar Tinie Tempah - Pass Out nu bara för att :P Kom just på att jag borde kopiera Codec-packen åt pappa eftersom han bad om den för länge sen. Ska äta något också eftersom magen känns lite tom just nu. Hoppas ni vaknat idag och inte mötts av problem det första ni gör. Det önskar jag inte åt någon. Man ska hinna vakna först iaf :P


P.S. Om någon råkar vara dataproffs tackar jag verkligen inte nej till lite hjälp. Vem som helst som fattar vad felet är får gärna hjälpa till. Om inte, så får jag klara mig själv :P D.S.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0