Devote.se

Satt och kollade på Devote.se och funderade lite på hur det skulle vara att blogga där :P Kanske inte nu, men senare??? Jag vet egentligen inte. Nåja, det blir som sagt senare om det blir alls.

Nu hoppar jag till en helt annan grej så häng med. Jag vill baka något idag!!! Remember mitt bakmissbruk??? Det gick över, typ. Men nu har det kommit tillbaka i en LITE mer lätthanterlig form. Hittade en bakbok a'la chokolad i mammas "bokhylla" *HOOOOOOST* (hon har inte många böcker kan jag lova). Anyways, i den fanns det hur många goda grejer som helst. Har en egen också men den har lite konstiga recept. Så nu blev jag sugen på att baka. Pappa slutar jobba om 1 ½ timme så om jag ska baka borde jag bestämma mig och ringa honom innan han hinner hem. Blir inte lika mycket till överraskning då men det är enda sättet att få hem allt jag behöver. Resultatet kan ni få se sen :P (Om jag lyckas alltså)

Kramizar på er alla :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0