Äppelpaj

Jag är klar nu!! Men några bilder vet jag inte om det blir eftersom den blev ganska mörk ovanpå då jag hade den i ugnen lite för länge. Pappa och lillebror får lov att ha lite överseende eftersom jag inte bakat denna på typ 1 år eller mer. Sist jag bakade den bodde vi i radhus ännu. (Jag kan dock lägga upp bilder om det nu är någon som absolut vill se äppelpajen. Säg till isf :P) Sen lämnade det äppelbitar som jag satt och åt medan jag kollade på lillebror som spelade PS2. Han tog några och blev sedan arg när jag åt upp nästan alla. Så jag skalade och skivade ett äpple åt honom också. Sen åt jag lite bakchoklad. Gissa vem som ville ha??? Mathias hojtade nästan direkt: "Jag å vill ha chokla!!" Men hann orkade inte hämta själv så han fick inget.

Ska lägga upp receptet på äppelpajen sen också. Håll utkik :P


Kommentarer
alice

Tack så mycket för rösten på "SÖTAST KLÄDSTIL" !

betydde jättemycket! :)

2010-07-08 @ 18:52:51
URL: http://aalicemargareta.blogg.se/
äppelpaj

vi vill gärna se äppelpajen :) mums

2010-08-22 @ 16:34:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0