1000x FÖRLÅT

Blev lite ändrade planer igår. Men jag börjar från början. Jag och Jenny satt och väntade på sjukhuset till typ 20 före 2 då vi äntligen slapp därifrån. Då stressade vi iväg till Hesburger och åt där på typ 10 minuter. Jenny ringde åt Katarina (tror jag) och dom var på Gina Tricot så vi gick dit. Dom var färdiga där och var påväg till McDonalds på en McFlurry så Jenny och jag stressade genom Gina på typ 10 röda och provade lite. Hittade inget själv men jag tror Jenny gjorde. Vi gick till KappAhl och Say Reh kom dit men han gick ifrån oss på torget av en anledning. (Tänker vara lite diskret ifall K inte gillar att jag skriver för mycket om dem då detta inte är en privat blogg) Vi gick vidare till McDonalds och Evve bad mig fråga efter en polett då ingen annan vågade. Vi åt vår McFlurry och kilade på WC:n där, som alla tyckte var jätteofräsch. Jaja, sen gick Evve och Jenny till Top Sport (?) medan jag, Katarina och Hanna gick till CM. Sen var vi via Finska Bokhandeln, Sportia och Clas Ohlsson och kom tillslut tillbaka till CM. Vi lekte kurragömma i CM en stund och sen hamnade vi på Glorias trappa. Jenny och Evve gick upp och frågade hur länge de visade Eclipse och jag och Hanna gick upp för att undersöka om man kunde få köpa gamla filmplanscher vilket man fick. Sen for jag och Jenny hem med min mamma och pappa. Hemma övertalade jag mamma och pappa att skjutsa mig och Katarina till Molpe dit Annika, Hanna och Evve också kom. Vi simmade och sen 20 över 9 for vi hem igen. Mathias hade bråttom hem till Morden i Midsummer som vi kollade på hela familjen. Jag åt pizza som dom köpt till mig för att jag inte skulle svält ihjäl och sen åt jag lite jordgubbar också. Just som det var slut for strömmen när några elgubbar var där och fixade eftersom den tydligen gått för våra grannar. Bra timing!!! Det gillar vi :P

Så förlåt att jag inte bloggade igår som jag lovade men på grund av de ändrade planerna hann jag inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0