Uppdating

Nu ska jag gå ut och ta nå bilder i den vackra *host* vintervädret. Nä men mamma tvingar ut mej så lika bra att försöka göra något bra av det xD Idag är jag inte riktigt på humör för att gå ut men lika bra att göra det ändå .....

P.g.a. att vi åt upp alla muffins igår så blir det även att baka något ...... kanske ännu mera muffins? eller mockarutor? ;)

Och tänk att vi e lediga en vecka!!! ;O Känns lite konstigt. Enda som är dåligt med sportlovsveckan är att jag missar alla tillvalstimmar och basketen på tisdag :/ Att vara utan resten av timmarna känns bara som en befrielse :)

Nä nu ska jag ta och gå ut en stund

Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0