Skriba = Skriftskolan

Jo just de. Glömd nu att skriva det igår. Skriba är samma sak som Skriftskolan.

Kom i alla fall just hem därifrån. Vi hadde väl nog kul. *Hoooooooost* Ja det beror väl kanske på om man har ett liv då. Jenny övergav mig förstås som den "snälla" vän hon är (inget illa ment till dej Jenny), jag klarar mig nog.

Funderar på att gå och baka kladdmuffins som Katarina lade ut receptet på igår. Hon är så snäll <3 Alla borde ha så snälla vänner xD

Imorgon börjar vi då ny period vilket inte är så populärt i klass 8B. Nathalie och Jennie drar med tillvalsgymnastiken till Snowpark Parra dit även Jenny ska med. Tur att man har Katarina, Hanna, Kicka och Evve att vara med. På gymnastiken kommer vi att ha Handboll och Badminton. Dagen kommer i princip att se ut såhär:

  • Matte med Britt, vi får förmodligen ut förhöret
  • Kemi med Regina, bättre finns att önska det kan jag lova xD
  • M...........A...........T...........!
  • Gymnastik x2 med Okänd p.g.a. att Maria N drar med tillval till Parra (som sagt Handboll och Badminton)
  • Engelska med Bernice, nästan ända roliga timmen den dagen
  • Finska med allas våran klassföreståndare Gösta, som om jag känner honom rätt kommer skoja bort halva timmen
Okej jag medge att dagen kanske inte kommer att vara en total katastrof men ändå...... Lite måste man ju få klaga. Eller hur????

Tisdag kommer 8:orna att ha Nou Hätä och på Onsdag kommer SÖU att ha en teaterföreställning och några workshopar för 8:orna om jag förstod rätt. Jenny påstod också att vi skulle ha danskurs men det har jag inte hört något om. Torsdag och Fredag kommer att rulla på som vanligt och sen är det SPORTLOV!

Efter skolan på Tisdag är det dessutom basket så jag lämnar i skolan till 16.30 och får sen förhoppningsvis skjuss med Maria till Malax HVC där pappa hämtar upp mig. Sen pratade jag med Johanna om att åka till stan någon dag occh med Jenny och Katarina om att åka på bio. Men vi får se hur det blir. Har läst att Avatar går sista gången på svenska på Måndag kl. 17.30. Men då kommer Jenny från Parra och hon vill hem och duscha först. Jaja, vi för se hur det blir. Man kan ju alltid hoppas xD

Nu gick jag och bakade. Ha det bra

Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0