Showdance :)

Som rubriken säger har jag haft showdance idag. Hur kul som helst. Bästa två timmarna på hela veckan. Helt ärligt ;)
Fick ut betyget idag också, i geografi fick jag 10 och i historia fick jag 10. I finska fick jag 9 men 10 hade jag heller aldrig trott att jag skulle få så ;)

Ska bara ta det lugnt ikväll för i morgon kommer Katarina, Jenny och kanske Annika till mej :)

Kan inte fatta vart tiden tar vägen förresten. Imorgon är det sista dagen före sportlovet :O Jag som tycker det just var jullov. Tiden flyger verkligen!

Imorgon ser dagen ut såhär:
  • 2x tillval = Textilslöjd med Yvonne
  • Engelska med Bernice
  • MAT!
  • Matte med Britt
  • 2x tillval igen = Bildkonst med Helena
Ha det gott plommonkompott

Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0