Ja smart är man ju ...... eller?

I morse satt man ju uppe och såg på OS final i Curling mellan Sverige och Kanada. Efter ungefär 5 rundor är man förståss lite trött men jag skulle aldrig ha trott att jag skulle somna där i soffan med datorn i knät :P Kan bara tänka mej vad som skulle hänt om jag vänt mej i soffan. Och ställningen?? Vad blev den??? Har ingen koll alls. Så vad lärde jag mej av detta???? Att aldrig se på tv utan ljud om det inte är absolut nödvändigt ;)

Idag blir det vel att ta det lugnt och inte göra så mycket .......
Typ fotografera och läsa en bok. Kanske se en film. Bloggningen blir ju inte lidande av detta. Kanske t.o.m. kommer upp en bok- eller filmrecension om ni har tur :)

Nu ska jag börja dagen lite senare än vanligt....

Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0