Ibland är det så svårt......

.....att låta bli att snäsa av pappa när han inte förstår :/ Alltid när jag gör det resulterar det i att han blir sur och sen är stämningen förstörd. Igår rök vi ihop igen över en sån småsak som att jag skulle stänga av datorn och imorse när jag vaknade hade han tagit bort mitt internet :O Skulle helst ha velat skrika men jag insåg att det inte skulle hjälpa så jag bestämde mig för att vara tyst. För en stund sen behövde han in på nätet så då öppnade han det igen :) Något jag insåg imorse är att även pappa behöver internet så det är bara att vänta ut honom xD Före internet kom tillbaka satt jag och spelade ett spel som jag minns Jenny tyckte mycket om och alltid lånade av mig förr nämligen Globtrotter 2. Lite nostalgi såhär på morgonen/förmiddagen :)

Katarina bad mig även om något som jag lovar att hålla eftersom hon är min kompis och jag vill att hon ska fortsätta med det så jag lovade högtidligt att göra som hon ville ;)

Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0