Goodmorning sunshine!! ;)

Vaknade imorse av mig själv ungefär klockan 10. Har hunnit tala med Jenny en stund och borde nog börja dagen nu..... Idag ska jag försöka:

  • Få rummet städat för det ser ut som ett bombnedslag efter alla bilder jag klippt ut till interrail och allt jag kastat omkring mig
  • Gå ut och fotografera lite p.g.a. det fina vädret
  • Vara ute vilket sammanfaller med mitt fotograferande ;)
  • Se om jag får något bakat eftersom det var så länge sen
Vi får se om jag tar mig ut eftersom det vissa dagar blir otroligt kallt här i Långåminne......

Senare på kvällen kommer Melodifestivalen. Artisterna i dagens deltävling är:
  • Headlines - Alcazar
  • Tonight - Johannes Bah Kuhnke
  • Doctor Doctor - Elin Lanto
  • Hur kan jag tro på kärlek - Erik Linder
  • Yeba - Getty Domein
  • Kom - Timoteij
  • You´re out of my life - Darin
  • Heaven or hell - Crusified Barbara
Kommer själv att sitta bänkad framför TV:n. Kommer du???

Malin


Kommentarer
Jenny ##50

kmr no att koll på tv:n men iaf dö melodifestivalen blir he no OS :))

2010-02-20 @ 14:31:04
URL: http://jennyveronica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0