Avatar!!!!

Är hemma från bion nu. Evve överraskade mig genom att be mig om hon fick följa med. Jag sa såklart ja och före vi gick och köpte biljetter gick vi till hennes kusin Jan som hon lånade pengar av. Sen köpte vi biljetter och gick till Hesburger på mat. Klockan 10 över 4 var vi klara. Nu gick vi till CM och köpte allt utom popcorn som Katarina köpte på Gloria. Filmen kan jag bara beskriva med ett ord: Mäktig!!!!!! Sällskapet var ju inte fy skam det heller!!!! Detta gör vi om hörni! Kanske Hanna, Jenny och Kicka är intresserade då också xD När bion var färdig ca klocan kvart över 8 gick vi till CM igen där vi mötte upp med mamma och for till HVC där vi lämnade av Katarina och Evve. Sen skjussade mamma hem mig och for till stan igen för att jobba. I bilen hem var samtalsämnet det bästa och mycket skrattade vi. Intressanta tankar om leksaker du har Kata ;)

Annars var dagen helt okej i övrigt. Fick ut Interrailen där jag fick 10 ;) På gymnastiken hade vi Petter (skolans musiklärare) som inte var lika dåligt som att ha en helt okunnig vikarie.

Imorgon har vi Nou Hätä hela dagen så lektionerna slipper vi (Hör jag ett samstämt jubel av 8B???) xD
Sen efter skolan lämnar jag på basket :)

Just nu ser jag på Curling med pappa :) OS stör inte mej om det nu inte krockar med något annat program. Finland mot Sverige blev visst 0-3 imorse.

Vi hörs

Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0